بررسی دکوراسیون اتاق مستر در مجله منزل و دکوراسیون


مبل راحتی آماده ارسال بسیار ساده و شیک با متریال قیمت مناسب تری به نسبت مبل کلاسیک و سلطنتی در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود. به همین خاطر هر قشری قادر به تهیه این سری از مبلمان برای دکوراسیون داخلی منزل خود است. اما در ایران دستان توانمند تولیدکنندگان سبب شده است در کنار زیبایی از کارایی و کیفیت محصول نیز تا سالیان دور آسوده خاطر باشید. مرغوبیت مبل های راحتی شما را از دست به جیب کردن در طی گذر زمان در امان نگه می دارد. میتوانید نگاهی اجمالی به مبل چستر هم بندازید. بهترین مدل مبل راحتی را می توانید با یک نگاه کلی در وب سایت پیش رو مشاهده کنید. جدیدترین و منحصر به فرد ترین تم رنگی که شاید شبیه به آن را به ندرت دیده باشید. مجله منزل و دکوراسیون  طرح های تخصصی بر گرفته شده از آخری متد های روز دنیا ایده پردازی های است که شما می توانید در مدل های مبل راحتی ارائه شده مشاهده کنید. پارچه های اعلاء، چوب های مرغوب و دستان توانمند طراحان داخلی این امکان را فراهم می آورد تا شما ایده ال ترین تولیدات داخلی را در منزل به تماشا بنشینید. مبل راحتی اگر انتخاب شما برای دیزاین داخلی است به شما توصیه می کنیم به موارد اشاره شده دقت کنید. شما به سادگی می توانید مبل راحتی را بر اساس تم رنگی که در منزل دنبال می شود تهیه و با کوسن های رنگی یا ساده کاردیزاین آن را دنبال کنید. دیزاین مبلمان راحتی یکی از ساده ترین کارهای است که شما در پیش رو دارید. با استفاده از شال مبل، پاف های کنار مبلی، صندلی های تکی، تاپ های ریلکسی، کوسن های رنگا رنگ، آباژورهای ایستاد و سایر وسایل دکوری کار دیزاین برای شما به انجام می رسد.

این طراحی همچنین به قاب آینه، ظاهر قدیمی زیبایی میبخشد و آن را به یک شئ تزئینی تبدیل میکند. با استفاده از یک المان بزرگ مانند این آینه، به تغییر در دکوراسیون دیوار اتاق خود بپردازید. شما میتوانید یک پنجره قدیمی را تبدیل به آینه کنید. قاب سفید و نوع طراحی آن حالت زیبایی به آینه میدهد. درعینحال، طراحی این بخشها به شکل یک پنجره، به آن جلوه زیبایی میبخشد. همه آینهها نمیتوانند بهعنوان دکور دیوار نیز استفاده شوند. این آینه دایرهای شکل این نکته را بهخوبی نشان میدهد. فقط یک قاب مشکی نازک دور آینه کارشده است. این طراحی یک برداشت مینیمالیستی از دکوراسیون آینه است زیرا خود آینه بزرگ است. همین موضوع باعث میشود تا آینه شما در عین سادگی ظاهری جذاب داشته باشد. یک اتاق شیک نیاز به یک آینه شیک دارد. این قاب نقرهای بهاندازهای زیبا است که بهتنهایی اتاق شما را زیبا سازد. در قاب آینه نیز سبکی متفاوت وجود دارد. به لطف طراحی زیبای این آینه بهخوبی در اتاق میدرخشد.

به این ترتیب، شما مجبور نخواهید بود در مورد اینکه چه کسی اول روی مبل چرت میزند، بحث کنید! از لحاظ نورپردازی، این چیدمان دارای یک چراغ زمینی در کنار مبل های تک نفره و یک میز انتهایی با لامپ در دو طرف مبل است. همچنین میتوانید این ها را با لامپ های زمینی بیشتر جایگزین کنید؛ هر آنچه متناسب با سبک شما باشد! در اینجا، کاناپه و مبل های تک نفره در یک زاویه، در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. دکوراسیون اتاق مستر  حتی اگر آن ها رو به شومینه هم نباشند، اما هنوز هم شومینه به عنوان نقطه کانونی ما عمل می کند. توجه کنید که فرش چگونه به سمت آن کشیده میشود؟ مردم ( بخصوص اگر از ورودی های سمت راست وارد شوند ) به طور طبیعی به سمت شومینه کشیده میشوند. همچنین فرش و چیدمان مورب شومینه را به صندوقچه در سمت راست متصل میکند. میبینید، همه چیز در مورد تعادل است.

با آموزش تزیین اتاق دختر نوجوان و پسر نوجوان با ما همراه باشید. کلیه وسایل چوبی، پلاستیکی، شیشه ای، پارچه ای، مقوایی و کاغذی که در منزلتان وجود دارد اما استفاده ای ندارند. مثل بطری و شیشه مربا یا ظرف های یکبارمصرف یا کاغذ دیواری و کاغذ کادو یا وسایل چوبی و پارچه های بلااستفاده و … ابتدا به اطراف خود نگاه کنید و ببینید چه چیز دورریختنی و بلااستفاده وجود دارد و سعی کنید کاربردهای جدید و جالب برای آنها ایجاد کنید. خرید ابزارآلاتی مثل چسب حرارتی و تفنگی ممکن اسن در وهله اول هزینه داشته باشد اما ارزشش را دارد. اگر این ابزارها را در منزل داشته باشید هرگاه اراده کردید می توانید با وسایل بازیافتی اشیای تزیینی و کاربردی جدید بسازید. ایده های خیلی زیاد و فوق العاده ای برای ساختن یک لوستر شیک و خاص وجود دارد. نمونه های بسیار زیاد آن را ببینید و انتخاب کنید.

سود و فایده و منفعت است. به معنی برتری و امتیاز نیز هست. بی درنگ، فوری، اضطراری (فوریتهای پزشکی). نظر، اندیشه، انگاره؛ مثلاً mon idée نظر من. آگهی و نیز به معنی کابینت است plat به معنی بشقاب یا ظرف مسطح است. کیف اسناد وکیف پول است. تکۀ کاغذ کوچک چهارگوشه که روی آن نرخ معیّنی چاپ شده و در پستخانه روی پاکتها میچسبانند. برابر با شماره دوازده است. دوش (douche) فعل se doucher و prendre une douche به معنای دوش گرفتن است. از واژه jambe به معنی ساق پا گرفته شدهاست. دامن و minijupe به معنی دامن کوتاه (دامنک) است. روزنامه، مجله. jour به معنی روز است. هیاهو، غوغاسالاری. ریشه آن فعل chanter به معنی آواز خواندن است. اسب سوار و Cheval به معنی اسب است. جاده و سواره رو است و chaussure به معنی کفش است. طلق (talc)واژهٔ عربی است. کارخانه و در فارسی برابر اصل (original). مثال: فرازهایی از سخنان … بخش؛ شاخه سیاسی؛ گروه همفکری در داخل یک حزب یا مجمع.

از مدل ویکتوریا در کشورهای غربی بیشتر استفاده میشود و محبوبیت زیادی در آن کشورها دارند. اما امروزه بهدلیل زیبایی و سبک متفاوتی که دارند، در تمامی کشورها طرفداران زیادی پیدا کردهاند. میزهای ناهارخوری سلطنتی بهدلیل اینکه بیشتر از چوب ساخته میشود، جنس چوب در آنها دارای اهمیت زیادی است. مزایای پارتیشن‌ بندی  این نوع از میزها باید از چوبهایی با کیفیت و مرغوب ساخته شوند، تا بتوانند طول عمر مفید زیادی داشته باشند. ۷ ویژگی اصلی سبک بوهو در دکوراسیون چیست؟ در طراحیهای آشپزخانه سلطنتی، محدودیت فضا خیلی معنا ندارد. پس اگر به فکر طراحی لاکچری و سلطنتی آشپزخانه هستید، حتماً یک فضای بزرگ را برای آشپزخانه درنظر بگیرید. اصل چیدمانها و طراحیهای سلطنتی استفاده از وسایل و اشیا زینتی هست. دکوراسیون سلطنتی آشپزخانه نیز نیاز به طراحی خاص خود دارد. توصیه ما به شما این است که در چیدمان داخلی آشپزخانه خود سعی کنید، از مدل کابینتهایی استفاده کنید که جلوه بیشتری به فضای محیط شما ببخشد.

با توجه به ویژگیهای گفته شده برای سبک دکوراسیون مدرن، نمونههایی از وسایل استفاده شده در سبک مدرن، اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانههای مدرن را اشاره کرده ایم. سبک مدرن در واقع پس از جنگ جهانی دوم در آمریکا به راه افتاد و نتیجه تمایل این کشور به حرکت به سوی دوران مدرن بود. در این دوره طراحی تعریف جدیدی پیدا کرد و عملکرد در آن مهمتر از فرم مطرح میشد. سبک مدرن بر فرم های شسته رفته، اشکال معاصر، استفاده از مواد طبیعی و یکپارچه کردن فضای بین داخل و خارج تاکید دارد و ترکیبی از آسایش و شیک بودن را به همراه دارد. در واقع این سبک بین آن چیزی که در طبیعت وجود دارد و آن چیزی که ساخته دست انسان است ارتباط برقرار میکند. دکوراسیون مدرن اساسا ساده، باشکوه و سطح بالا است و باورهای عامیانه مثل این که دکوراسیون مدرن گرم و لذت بخش نیست نباید شما را گول بزند.

  • کاغذ دیواری اتاق خواب
  • متراژ فضا : 111 متر مربع
  • موسسه طراحی دوبلین در ایرلند
  • دیزاین داخلی خانه-اپارتمان اصفهان تهران

شما میتوانید با تغییر هر فصل، دکوراسیون خود را تازه کنید و به فضا تنوع بدهید. کافی است طی یک یا دو سال، به دنبال جمع کردن آیتمهایی باشید که با فصلها هارمونی داشته باشند. بعد از آن، طی سالها میتوانید با تغییر فصل، به سراغ اشیاء دکوری که در خانه دارید بروید. اینگونه هر فصل را با رنگی نو آغاز میکنید که بسیار جذاب است. به این ترتیب با تعویض مرتب دکوراسیون خانه، همیشه احساس طراوت و تازگی میکنید. جالب اینجاست که این تغییر دکوراسیون، هیچ هزینهای برایتان نخواهد داشت. شاید این کار فقط چند دقیقه طول بکشد، اما یک تحول اساسی ایجاد میکند. کوسنهایی که الیاف داخلشان خوابیده است، بیحال و زشت دیده میشوند. پارتیشن ثابت  مطمئن باشید با پر کردن الیاف داخل کوسنهای اتاق خواب و اتاق نشیمن، این فضاها بسیار مجلل به نظر میرسند. در دکوراسیون فری استایل، اشیاء باید مرتب باشند تا فضا سرزندگی خود را حفظ کند. یکی از اصول دکوراسیون فری استایل این است: «هر چه کمتر، بهتر.» تا حد ممکن سادگی را به فضا بیاورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد