جاروشارژی بخریم یا جاروبرقی ؟

جاروشارژی بخریم یا جاروبرقی ؟
  • Dreame T20
  • دوره دیده و مجرب
  • قدرت موتور: 600 وات
  • وزن: 1.12 کیلوگرم
  • باتری جارو شارژی شارژ نمیشود
  • خرابی آدابتور و یا سیم شارژر جارو شارژی شما

xiaomi trucleanجاروشارژی بهتر تمیز می کند یا خرید جارو شارژی شیائومی جاروبرقی؟ ظرفیت کیسه جاروشارژی بیشتر است یا جاروبرقی؟ دسترسی به فضا های مختلف در جاروبرقی بهتر است یا جاروشارژی؟ جارو های شارژی برای استفاده طولانی بهترند یا جاروبرقی؟ چه ویژگی های دیگری در انتخاب بین جارو شارژی و جاروبرقی موثر است؟ با وجود انواع جارو در بازار، همواره این سوال ذهن همهی ما را درگیر خود کرده که بالاخره، جاروشارژی بخریم یا جاروبرقی ؟ چه فضاهایی مناسب برای استفاده از جاروبرقی است؟ همانطور که میدانید، هر فضایی نیاز به وسیلهی نظافت مخصوص به خود دارد. در این قسمت، به بررسی فضاهایی میپردازیم که بهتر است شما برای نظافت آنها از جاروبرقی کمک بگیرید. خانههای بزرگی که همواره در آنها ریخت و پاش است و شما میخواهید سریع کف آنها را تمیز کنید. برای تمیز کردن فرش، موکت، سرامیک، پاگرد و … ، بهتر است از جاروبرقی کمک بگیرید. جاروهای شارژی با توجه به اندازه و سریهای متعددشان، میتوانند ریزترین آشغالها را نیز در جاهایی که دسترسی راحت وجود ندارد، از روی سطوح پاک کنند.

  • کم صدا
  • قدرت مکش عالی
  • استفاده از قطعات فابریک با کیفیت بالا
  • نشانگر شارژ کم باتری
  • امکان جارو کردن کرک ها
  • ولتاژ باتری
  • میزان جریان هوا
  • قدرت مکش فوق العاده

جاروشارژیبه دلیل طراحی عالی، فرش / تختخواب / مبل / دسکتاپ و گوشههای مختلف با دسترسی سخت در خانه به راحتی تمیز میشوند. این جارو از سیستم تصفیه دوگانه و دو حالت مکش برخوردار است. فیلتر اولیه سیستم تصفیه دوگانه، فولاد ضد زنگ 304 است که میتواند تکههای بزرگتر را فیلتر کند. فیلتر HEPA لایه دوم، گرد و غبار ریز را فیلتر کرده و از آلودگی ثانویه جلوگیری میکند. برای استفاده مجدد، صرفه جویی در مصرف مواد مصرفی و سازگاری با محیط زیست، میتوان فیلتر را با آب شستشو داد. دارای دو حالت مکش است. چراغ سفید نشانگر حالت ضعیفتر است که میتواند برای حدود 30 دقیقه مورد استفاده قرار گیرد و نیازهای اصلی تمیز کردن را برآورده کند. چراغ آبی بیانگر حالت مکش قریتر است که میتواند برای مدت زمان حدود 15 دقیقه با مکش و قدرت تمیز کردن بیشتر، از آن استفاده کرد. برای اینکه بتوانید با خیال راحت سفر کنید لازم است که به طور مرتب فشار تایر اتومبیل خود را بررسی و تنظیم کنید.

جارو شارژی شیائومی برای درآمد

جارو شارژی شیائومیمدل دستی: این مدل قابلیت تمیز کردن نواحی مختلف ازجمله: کف، سقف، کنج، پرده و… را دارا می باشد. بدنه ی این نمونه بسیار سبک است و به راحتی جا به جا می شود. فضای کمی را در بر می گیرد و برای استفاده روزمره بسیار مناسب خواهد بود. مدل پارویی: دسته ی این نمونه، درست مانند یک پارو عمل می کند و در نتیجه فضای زیادی را اشغال می نماید. این مدل فقط برای تمیز کردن کف مناسب است و برای قسمت های کنج و باریک کارایی ندارد. بخارشوی ها جزو این گروه هستند. اگر قصد دارید پولتان را خرج وسیله ای کاربردی کنید، مدل های دستی بهترین گزینه خواهند بود. مدل هوشمند: دهانه این مدل متحرک است و هنگامی که جارو روشن می شود به طور خودکار به چپ و راست حرکت می کند. این نمونه یک لامپ اخطاردهنده دارد. در صورت وجود اضافات لامپ قرمز است و وقتی به طور کلی محیط تمیز شد، سبز می شود.

جاروشارژیبرای جاروکشیدن، هیچگاه روی لوله جارو خم نشوید؛ تمامقد بایستید و اندازه لوله را طوری تنظیم کنید که برای جاروکشی هر گوشه خانه، نیازی به خم و راستشدن نباشد. اگر شما روی دسته جارو خم میشوید یا با حرکت رفت و برگشتی لوله جارو، شما هم حرکت میکنید، منتظر ابتلا به انواع و اقسام دردهای کمری و مفصلی دیگر باشید. ممکن است بعد از چند دقیقه جاروکشی، بهخاطر صدای مستمر موتور جارو، در ناحیه گوشهایتان احساس ناراحتی کنید. پیشنهاد میشود اگر به چنین مشکلی گرفتارید، پیش از جاروکشی تکهای پنبه در گوشهای خود قرار دهید. اگر از آن دسته افرادی هستید که تمام خانه را در یک مرحله جارو میزنند، بد نیست بدانید که اگر جاروکشی قسمتهای مختلف خانه به تناوب انجام شود، حاصل کار بهتر خواهد بود. خانه را برای خود و براساس تعداد اتاقها قسمتبندی کرده و هر قسمت را در یک مرحله جاروکشی کنید. به این ترتیب نه شما بهخاطر جاروکشی طولانیمدت دچار خستگی مفرط میشوید و نه به موتور دستگاهتان فشار میآید.

جارو شارژی شیائومی

xiaomi trucleanاین یک طرح یکپارچه است که به شما امکان می دهد هرگونه ابزاری را بدون زحمت متصل کرده و جدا کنید. Dreame T20 به غیر از نظافت منظم، به همه کارهای نظافت شما رسیدگی می کند. آنچه که دیسون فاقد آن بود یک دکمه ثابت که در دیریم T20 تعبیه شده است. این جارو همچنین سبک تر است و این باعث می شود کارایی آن در تمیز کردن بالا برود. با داشتن صفحه LCD که اطلاعات مهمی مانند درصد باتری و چندین نشانگر وضعیت را نمایش می دهد، تجربه نظافت شما را برایتان دو چندان می کند. این جارو دارای ابزارهای مازادی است که به آن متصل است که شامل ابراز درزگیر، تمامی سطوح، حذف کننده کنه و 2 برس در یک برش است. این جارو در زمان تمیز کردن، حالت مکش را با توجه به سطح تغییر می دهد. دارای 8 مرحله کاهش نویز است تا تجربه بی نظیری را بدون ایجاد سر و صدا برای شما ایجاد کند. جارو دیریم T20 دارای فیلترهای قابل شستشو است و این نگهداری از آنها را آسان می کند.

جارو شارژیجاروی های شارژی نسبت به جاروبرقی های کلاسیک از مزایایی بساری زیادی برخوردار هستند به همین دلیل توانسته اند طرافداران زیادی را به خود جذب کند. این روزها کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که در خانه ی خود از جاروی شارژی برای نظافت استفاده نکند. جاروی های شارژی به دلیل بی سیم بودن و وزن سبکی که دارد این امکان را به هر شخصی میدهد تا در هر موقعیتی که باشد از آن برای غبارروبی منزل و حتی محل کار استفاده کند. شیائومی با کمک فناوری های به روز و پیشرفته توانست جاروی شارژی مدل Mi Vacuum Cleaner Lightرا طراحی و به بازار جهانی عرضه کند. بسیاری بر این باورند که محصولات چینی از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده اما برند شیائومی با ساخت جاروی شارژی شیائومی مدل Mi Vacuum Cleaner Light توانست با رقبای مطرح در این حوزه وارد رقابت شود. هم چنین این جاروی شارژی در دستهی محصولات با کیفیت کمپانی شیائومی قرار دارد.

4 ایده‌های شیک برای جارو شارژی شما

جارو شارژیبنابراین این گجت هوشمند قادر است تمام کثیفیها و گرد و غبار میان شکافها را نیز بردارد. ضمن اینکه این جارو دارای فیلتر HEPA11 با ساختار تاشونده است که میتواند از ایجاد آلودگی ثانویه و ذرات ریز به اندازه 0.3 میکرومتر جلوگیری کند. 01 دارای سه نازل اقدام شده است تا قادر باشد هر سطحی مانند کف، مبل، خودرو، شکاف و… را با قدرت تمیز کند. طراحی این جارو بسیار جمع و جور بوده و توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. بنابراین شما میتوانید آن را به راحتی بلند کرده و سقف اتاق خود را با آن تمیز کنید. این جارو قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد، بنابراین کمترین فضای ممکن از اتاق شما را اشغال میکند. برس این جارو سطح تماس خوبی با کف ایجاد کرده و میتواند ریزترین کثیفیها را با سرعتی بسیار چشمگیر بردارد. سری این جارو قابلیت تعویض داشته و به شما اجازه میدهد که با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. از طریق رابط تایپ سی میتوان جارو را تغذیه کرد و سپس از آن برای نظافت فضا استفاده کنید. جاروهای شارژی ما را از محدودیتهای جارو برقیهای سنگین رها کرده و هر لحظه و زمانی میتوان از آنها استفاده کرد.

جاروشارژییکی از ویژگی های بسیار خاص این محصول، مخزن جدا شونده معطر آن است که میتوانید به راحتی آن را جدا و تمیز کنید. در هر صورت ما به داشتن یک جارو برقی نیاز داریم که برای راهنمایی بیشتر درباره مهمترین ویژگی هر جاروبرقی که هر خانمی باید بهش توجه کند،به مقاله ویژگی جاروبرقی خوب سری بزنید. آ ای گ (AEG) یک شرکت آلمانی بسیار معروف و خوشنام و در زمینه تولید لوازم خانگی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. از بهترین جاروی شارژی این شرکت نیز میتوان مدل CX8-2-80 O را معرفی کرد که یک سر و گردن از تمام رقبای خود بالاتر است. این مدل جارو نیز دارای باتری لیتیومی است که شارژ شدن آن ۵ ساعت طول میکشد و از طرف دیگر برای مدت ۸۰ دقیقه میتوان با آن کار کرد. دارای یک موتور بسیار قدرتمند و توان مکش ۴/۳۲ وات است و از نوع ایستاده میباشد.

برای این کار به نکات زیر توجه فرمایید . اولین نکته که باید در انتخاب اتو به آن توجه کنیم. جنس و طراحی کفه اتو هست. امروزه عموما برای ساخت کفه ی اتو ها از سرامیک، تیتانیوم و استیل و غیره استفاده می شود. شما باید اتویی را انتخاب کنید که دارای کفه ای مقاوم، نچسب و مناسب برای اتو کردن انواع پارچه ها باشد. در همین حا باید به طراحی اتوی مورد نظرمان نیز توجه کنیم. که هرچه اتو عرض بیشتری داشته باشد اتو کردن نیز آسان تر می شود. به علاوه باید به نحوه طراحی سوراخ های بخار نیز توجه زیادی بفرماییم و از ان نیز غافل نشویم. نکته ی دوم در انتخاب اتو این است که باید به وزن اتو توجه زیادی بفرماییم و بدانیم که هر چه یک اتو سبک تر باشد. نمی تواند بخار را به خوبی به روی پارچه بنشاند و آن را صاف کند.

جارو شارژی راهنما!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت جاروشارژی شیائومی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد